TRESOR HOSPITALITY
TRESOR HOSPITALITY
Εφημερίδα Επενδυτής: H Hip & η Trésor επενδύουν στον τουρισμό παρά την κρίση

Εφημερίδα Επενδυτής: H Hip & η Trésor επενδύουν στον τουρισμό παρά την κρίση

1 Μαρτίου 2018

Διαβάστε το άρθρο του Χάρη Ντιγριντάκη που δημοσιεύτηκε στις 12 Μαΐου 2013 στην εφημερίδα Επενδυτής.

Hip και Trésor επενδύουν στην κρίση

Επιθετική διείσδυση στην ξενοδοχειακή αγορά πραγματοποιούν οι εταιρείες Hip Collection και Trésor Hotels & ResortsΟι νέες σχετικά επιχειρήσεις διείδαν την κρίση ως ευκαιρία επέκτασής τους στη χώρα, επιλέγοντας ξενοδοχεία που δύνανται να προσφέρουν υψηλού επιπέδου προϊόν. Παράλληλα, δρομολογούν διεργασίες για το επαγγελματικό τους άνοιγμα και στο εξωτερικό.

Επικεφαλής και των δύο εταιρικών σχημάτων είναι ο κ. Πάνος Πανταζόπουλος που σημειώνει ήδη ότι η Hip Collection έχει προχωρήσει στην εκμίσθωση και διαχείριση 9 ξενοδοχείων στην Ελλάδα.

Τελευταία αποκτήματα στο μπουκέτο των ξενοδοχείων της αλυσίδας είναι το “Melo Grano” στην Αστυπάλαια και το “Lights of Mykonos” στο φερώνυμο νησί και στα τέλη του 2012 το ξενοδοχείο “Μικρά Αγγλία” στη Χώρα της Άνδρου (η εταιρεία το έχει εκμισθώσει) και το “Πλειάδων Γη” στα Τρίκαλα Κορινθίας, όπου η Hip έχει αναλάβει τη διαχείριση των πωλήσεων της μονάδας.

Επίσης, ορισμένα ξενοδοχεία στο portfolio της αλυσίδας είναι ενταγμένα στην εταιρεία και υπό τη μορφή ιδιοκτησίας, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όλων και ναυαρχίδα της Hip Collection το Ios Palace”.

Ο Πρόεδρος της Hip σημειώνει ότι στις νέες δραστηριότητες της εταιρείας είναι και η διενέργεια μελετών βιωσιμότητας και ανάπτυξης ξενοδοχειακών μονάδων.

Αναφορικά με την Trésor Hotels & Resortsυπογραμμίζεται ότι ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2012 και αυτή τη στιγμή διαθέτει στην ομπρέλα της 25 Boutique ξενοδοχεία, σε περισσότερους από 15 προορισμούς, έχοντας ως βραχύβιο στόχο τα 40 ξενοδοχεία.

Αντικείμενο της Trésorπου διατηρεί και τον χαρακτήρα ενός loyalty clubείναι η δημιουργία μιας αλυσίδας προσεκτικά επιλεγμένων ανεξάρτητων ελληνικών ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων στους 40 κορυφαίους (καλοκαιρινούς και χειμερινούς) προορισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Έσοδα

Τα έσοδα της Trésor από τα ξενοδοχεία προκύπτουν κυρίως από α) έσοδο ανά διανυκτέρευση, β) ετήσιο έσοδο ανά δωμάτιο και γ) ποσοστό επί των κρατήσεων. Όπως τονίζει στον “Ε” ο Πρόεδρος της αλυσίδας Πάνος Πανταζόπουλος, “η ελκυστική ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που διαθέτει η κάθε ξενοδοχειακή μονάδα και ο συνδυασμός τους με το μοναδικό κάλλος της περιοχής στην οποία βρίσκεται αποτελούν πρωταρχικούς σκοπούς της νέας αυτής αλυσίδας”.

Ο κ. Πανταζόπουλος προσθέτει ότι “στόχος της Trésor Hotels & Resorts είναι η δημιουργία ενός ευρέως αναγνωρισμένου brand boutique ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων με πλαφόν τα 60 δωμάτια, μονάδες που θα συνθέτουν καλές επιλογές διαμονής με κοινό γνώμονα την παροχή εμπειριών αυθεντικής φιλοξενίας. Ταυτόχρονα, η εταιρεία θέτει ως βασική προϋπόθεση την περιβαλλοντική (eco friendlyπολιτική σε όλα τα ξενοδοχεία-μέλη της και εμπνέεται από την ελληνική φύση”.

Σημαντικό κομμάτι της προβολής της Trésorαποτελεί το T CLUBπου -σύμφωνα με τον Πανταζόπουλο- αποτελεί το σύστημα επιβράβευσης της Trésor Hotels & Resortsδεδομένου ότι απευθύνεται στους πελάτες των ξενοδοχείων της αλυσίδας.

Συνεχίζοντας, ο διευθύνων σύμβουλος της Trésor επισημαίνει: “Η γαστρονομία αποτελεί μέρος της κουλτούρας του κάθε τόπου και έτσι, ως ένα brand που έχει ως στόχο την ανάδειξη του προορισμού, δεν θα μπορούσαμε παρά να δίνουμε έμφαση στις τοπικές γεύσεις. Όλα μας τα ξενοδοχεία διαθέτουν εστιατόρια τα οποία χρησιμοποιούν τοπικά προϊόντα, καθώς είναι μία από τις προϋποθέσεις εισαγωγής τους στην Trésor”.